OKAY Elektrospotřebiče

Úvodní stránka Fóra Elektronika OKAY Elektrospotřebiče

  • Toto téma obsahuje celkem 56 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna proběhla před 2 roky a 9 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 31. až 45. (celkem z 57)
  • Autor
    Příspěvky
  • #33888
    admin
    Správce

    Prosim vas od okay elektro nekupujte nic je to banda fuserou … skoda ze som si pred tym ako som si kupil LG tv nepozrel recenzie …je to pravda najhorsi obchod .. tv som dal po roku reklamovat kôli bielemu flaku co sa spravil… po mesiaci mi napisali prisiel som si pre tv a ze zavada sa neprejavila 🙂 hovorim ze to mam na fotke a on ze to som mal ukazat d***lko … jedine co spravili tak dve dieri do krabice od tv na ktorej nebol ani skrabanec .krabica vyzerala ako by ju spustali dole po schodoch 🙂 este ze telke nic neni .. tak ze tak

    #33889
    admin
    Správce

    Prosim vas od okay elektro nekupujte nic je to banda fuserou … skoda ze som si pred tym ako som si kupil LG tv nepozrel recenzie …je to pravda najhorsi obchod .. tv som dal po roku reklamovat kôli bielemu flaku co sa spravil… po mesiaci mi napisali prisiel som si pre tv a ze zavada sa neprejavila 🙂 hovorim ze to mam na fotke a on ze to som mal ukazat d***lko … jedine co spravili tak dve dieri do krabice od tv na ktorej nebol ani skrabanec .krabica vyzerala ako by ju spustali dole po schodoch 🙂 este ze telke nic neni .. tak ze tak

    #33890
    admin
    Správce

    Dobrý den,
    podrobnější popis problému nám prosím napište na obchod@okay.cz. Pokusíme se Vám pomoct jak to bude jen možné.
    S přáním hezkého dne
    Karolína

    #33891
    admin
    Správce

    05.11.2015 jsem si u firmy Okay, koupil GPS TomTom Start 25 Europe , pobočka Dvůr Králové nad Labem, za 3316kč, nějakou dobu jsem ji nepoužíval a měl zabalenou v originální krabici, asi před měsícem jsem ji chtěl zaktualizovat a připravit na dovolenou, Aktualizace co měla být u firmy TomTom doživotně zadarmo nefungovala, tak jsem se obrátil na technickou podporu TomTom a ty mi řekli, že ji mám poslat na reklamaci. 10.05.2016 jsem žádal o výměnu, protože bylo jasné, že se jedná a špatně vyrobený kus , reklamace uznána 3.6 špatná baterka a Softvér, po převzetí výrobku nova navigace byla poškrábaná, aktualizace stále nešla a na víc jsem zjistil že se ztratila 16GB paměťová karta kterou jsem tam nechal , ochranné folie někdo dal pryč a bylo jasně vidět, že přístroj je poškrábaný na více místech, GPS byla montovaná ze starších a zažloutlých dílů, proto jsem přístroj ihned vrátil na prodejnu. GPS byla jako nová, kdybych chtěl poškrábané a poničené zboží, tak si ho koupím někde v bazaru. číslo reklamace je 1055/16060010, Na prvním přijímacím protokolu bylo napsáno, GPS bez známek opotřebení, když jsem navigaci za 20min vrátil, Běžné opotřebení. mají servis který ničí zboží. Ze zkušenosti radím prodejnám Okay se obloukem vyhněte. Jsem rád že si platím pojištění právní ochrany, a řeším to přes právníky

    #33892
    admin
    Správce

    Ono i pracovat v téhle firmě není žádný med. Málo volna, trávíte tam víkendy i svátky a nic z toho nemáte – zaplacené pouze šišky, ale příplatek za svátek nebo víkend NE. Denně musíte plnit nějaké plány a když nesplníte, musíte vysvětlovat proč jste nesplnili a co pro to uděláte, ať zítra splníte. Směny se plánují jen na týden, více systém neumožňuje, takže nějaké plánovaní volného času taky není snadné. Vaše samotné výsledky se řeší hned v několika parametrech, takže vždy se najde něco, za co dostanete čočku. V době vánoc se snižují odměny za prodej, asi aby mělo vedení na vánoční odměny. Přes rok probíhají pseudo akce, kde vám klesá odměna za prodej, jako happy day, dph, splátky bez navýšení atd. Nejhorší je, že kudlu do zad vám vrazí váš vlastní eshop, kde se ceny někdy liší tak výrazně, že se na ně na prodejně nedostanete. Vede se tu cenová válka s konkurencí, ale doplatí na to nakonec obyčejný řadový pracovník.

    #33893
    admin
    Správce

    Hlavním problémem u reklamace okay je skutečnost, že s vámi jednají způsobem „že problém máte vy“, nikoliv nekvalitní výrobek, který vám prodali.

    #33894
    admin
    Správce

    Pozor !!! Důrazně varuji pred nakupováním v Okay elektro a to hlavne v jejich eshopu !!! Dodnes nemám ani zbozi ani peníze, balík se ztratil cestou , ztratila firma Geis pri preprave coz sami potvrdili , odstoupil jsem tedy od kupní smlouvy Okay ale penize nechteji vratit ( platil jsem kartou) az pry se balík vrátí jim zpět, na dotaz kdyz se balík nenajde , me paní Špačková z Okay odpovedela ze to bude problém, takze oni ztrati balik a ja nemam nic ani zbozi ani penize, durazne varuji pred nakupovanim v Okay !!! Tohle hraničí s podvodem….(_)

    #33895
    admin
    Správce

    A nepoučíte se a nepoučíte…………..

    #33896
    admin
    Správce

    A nepoučíte se a nepoučíte…………..

    #33897
    admin
    Správce

    Opravdu bacha! Já jsem u nich reklamovala notebook – potřetí, když se objevila stejná vada, tak jsem jim řekla, že chci vrátit peníze! Když jsem si pro to přišla, tak mi řekli, že mi peníze dát nemohou, ale že je to opravené. Opravené to byla asi 3 dny.. Stěžování rozhodně nezabralo, na maily neodpovídali, po telefonu mi nijak neporadili a jednou dokonce típli.
    Nakonec jsem na netu našla tuhle společnost https://www.vasenaroky.cz/ a do 2 měsíců jsem měla peníze zpátky. Nic jsem předem neplatila, ale z té částky si odečetli provizi. To bylo poprvé, co jsem něco takhle řešila přes podobné společnosti a byla jsem příjemně překvapená, jak se to nakonec rychle vyřešilo.
    Pokud jste taky v koncích s nějakými šmejdy, mohu doporučit 🙂

    #33898
    admin
    Správce

    V elektru jsem ještě nenakupovala, ale měla jsem vydatnou objednávku nábytku u nich a všechno proběhlo dobře. Připlatila jsem si i výnos do bytu a rovnou si odvezli starý nábytek.. nemohu jinak, než být spokojená 🙂

    #33899
    admin
    Správce

    Dobrý den, opravdu mi mohou i odvézt starý nábytek? To je super, určitě to využiju. Díky

    #33900
    admin
    Správce

    Většinu elektra co doma máme, tak manžel objednává z okay a nikdy se nám nestalo, že by bylo něco v nepořádku a něco se pokazilo. Nehledě na to, že zboží mají opravdu kvalitní.

    #33901
    admin
    Správce

    Jak funguje jejich zákaznický servis ? Potřebovala bych poradit se sušičkou, protože když už do toho mám dát peníze, tak bych si potřebovala být jistá, že to umí přesně to co pažaduju.

    #33902
    admin
    Správce

    Já na adresu Okay nemohu říci nic negativního, nakupuji průběžně během celého roku a vždy jsem spokojená, dodání rychlé, reklamace vždy řešili k mé spokojenosti.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 31. až 45. (celkem z 57)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.