OKAY Elektrospotřebiče

Úvodní stránka Fóra Elektronika OKAY Elektrospotřebiče

  • Toto téma obsahuje celkem 56 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna proběhla před 2 roky a 9 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 16. až 30. (celkem z 57)
  • Autor
    Příspěvky
  • #33873
    admin
    Správce

    Naprosto souhlasím. Chovají se jak na divokém západě. Proč Obchodní inspekce nic nedělá. Zakázala bych jim to jejich podvodné podnikání

    #33874
    admin
    Správce

    Nedoporučuji cokoli kupovat v obchodech Okey.
    Celkem jsem nakoupil v Okay 5 věcí : TV, Satelitní komplet,Mobilní telefon, Flash disk, kabel.
    Jediné co z toho bez problémů fungovalo a funguje je kabel.
    Nevím jestli mám takovou smůlu, nebo jestli berou už někde vyselektované zboží, ale satelit přestal fungovat po cca 4. měsících s tím, že za 14 dní ho opraví, byl jsem tam celkem 3x a prý to ještě není, když jsem tam byl po 30 dnech tak byl a z dokladu jsem zjistil, že už byl na obchodě opravený po 10 dnech. TV LG přestala fungovat po 4. dnech na reklamaci jsem čekal 25 dní a ještě meli u reklamace řeči a zkoumali TV jestli jsem si jí nerozbil a jestli mám přepěťovou ochranu, bez ní by to asi neuznali ?
    Mobil jsem koupil manželce a vydržel cca 1 rok, zacházela s ním slušně, reklamace vyřízena po 30 dnech k spokojenosti. Flash disk přestal fungovat po 1. použití, zase kecy co jsem s ním prý dělal ? Na konec mi po 31 dnech vrátili peníze, o výměně nechtěli slyšet, že prý bych musel 100,-Kč doplatit neboť jí už nemají v akci. To mi už připadá hodně sprosté.
    Takže za mně už nikdy nic nebudu kupovat v Okay a budu je všude chválit, hlavně tam, kde je neznají, neboť kde je už znají to nemá cenu.

    #33875
    admin
    Správce

    Já mám s většinou elekter celkem blbé zkušenosti. Nikdy jsem moc nechtěl nakupovat v eshopech kvuli reklamaci a tak. Ale vyzkoušel jsem Booth.cz i protože jsem z Ostravy a kdyžtak bych k nim zašel, ale musím říct,že mají perfektní ceny a dokonce i skvěle poradili. Mnohem lepší komunikace než s prodavači v elektru, kteří čumí a jsou otrávení asi protože po nich chcete, aby dělali něco, co je v náplni jejich práce.

    #33876
    admin
    Správce

    To že v každé prodejně říkají jak jsou nejlevnější není vůbec pravda.. Pracoval jsem pro OKAY a vím moc dobře jak to tam chodí snaží se vám prodat co nejvíce artiklů na jednu účtenku aby nevznikl jednopoložkový prodej za čož vedoucí prodejny dostane od centrály pokutu takže se Vám snaží prodat co nejvíce.. Když jsi zakoupíte npař. Rychlovarnou konvici nabídnou Vám k ní tzv. „Bleskovou výměnu“ za kterou zaplatíte něco málo navíc (podle ceny), zažil jsem že paní měla BV (bleskovou výměnu) dostala sice hned nový kus ale ten co přinesla se zanesl zpátky na prodejnu a prodávala se jako nová.. Takovýhle vychytávek mají víc čím víc nabídnou tím víc mají peněz.. Jinak důvod proč nepracovat pro firmu je asi takový že nemáte zaplacené všechny hodiny ale pouze šišky.. Bývalý logistik měl mít dvousložkovou mzdu hodiny a provize z prodejny, ještě mohl prodávat ale bylo mu to k ničemu protože nedostal ani floka za šišky.. Takže srhňme si to přes 300 hodin 300 000 šišek provize prodeje celková suma by se měla vyšplhat přes 22 000 čistýho a to ještě ubírám a čistá mzda činila pouze něco málo přes 12 000.. Vyšlou Vás někam na služební cestu a neproplatí ani cesťák pokud nejste VP nebo ZVP… Jsem rád že jsem tam pracoval aspoň jsem zjsitil že tam nakupovat už nikdy nepujdu.. A vy VP, ZVP, a ostatní vrťte si hlavou jak chcete.. s Páním krásného dne kolega

    #33877
    admin
    Správce

    Ahoj. No i u reklamace jsou „ochodtní“. Spíš se na tebe koukajá jak na otravu. Pozor na ně. :X

    #33878
    admin
    Správce

    Fajn diskuze, konečně jsem si potvrdila to, co jsem si myslela už roky. Tohle dám doma přečíst muži, konečně snad pochopí mou averzi vůči této prodejně :D:D

    #33879
    admin
    Správce

    CELKOVĚ NEJSEM S TÍMTO OBCHODEM NESPOKOJENÁ
    – AGRESIVNÍ PRODEJ
    – PŘEDRAŽENÉ VÝROBKY – STEJNÉ MAJÍ NA ESHOPU VÝRAZNĚ LEVNĚJŠÍ
    – PŘEVAŽUJÍ VELMI NEGATIVNÍ RECENZE NA INTERNETU
    – VĚTŠINA PRODEJEN JSOU TZV. FRANSIZI = NAJMUTÍ LIDE NA ŽL A JEJICH NOCHSLEDI CO SE ZA ZNAČKU OKAY JEN SCHOVÁVAJÍ – ZŘEJMĚ PRO OKAY VELMI VÝHODNÉ
    – EVIDENTNĚ ZASPALI DOBU = UŽÍVAJÍ MARKETING POČÁTKU DEVADESÁTÝCH LET

    #33880
    admin
    Správce

    NEBRAT. Mně odmítli vyreklamovat vysavač, vítěze spotřebitelského testu a ještě u toho dělali ty nečestné obchodnické triky typu „můžete si za to sama“, prý jsem tomu špatně čistila filtry. V životě jsem se s žádným vysavačem tak nenadřela. Kolik stojí soudní znalec? Škoda, že tady proti takovým šmejdům neexistují pořádné zákony, bez vysavače se domácnost neobejde a není zrovna levný, měli by sedět, šmejdi.

    #33881
    admin
    Správce

    Po vstupu do obchodu se ne mě pokaždé přilepil rádoby vtipný žoviální prodavač kterého se nešlo zbavit. Už tam raději ani nevkročím raději si zboží v klidu prohlédnu a vyberu si, když něco budu chtít vědět sama se zeptám.

    #33882
    admin
    Správce

    NEDOPORUČUJI!!!!!!!
    Zakoupen sporák Mora a brašna na foťák. Balík se sporákem doručen, avšak brašna v balíku chyběla.
    Balík byl několikrát omotán potravinářskou fólií bez poškození, tak jsem po rozbalení a zjištění, že brašna zde není zavolal na info linku Okaye, kde mi řekli, že to zjistí.
    Po skoro 14-ti dnech jsem dostal vyrozumění s tím, že mi nemohou mou reklamaci vyřídit kladně. Brašna prý byla přibalena nahoře v balíku a že mají fotky od dopravce (Geis) z depa, kde je to vidět. Bohužel ani žádné důkazné fotky nepřiložili k tomuto emailu (ty poslali až v dalším emailu po mém upozornění na tuto skutečnost). Dále uvedli, že kurýři, kteří rozváží produkty, jsou podrobováni důkladným kontrolám a že společnost GEIS tedy vyloučila, že by mohlo dojít ke krádeži tašky v průběhu přepravy.
    Dle tohoto vyjádření jsem tedy usoudil, že mne mají za lháře a zloděje, což jsem jim napsal a dále jsem uvedl, jak jsem mohl tušit, že není třeba v troubě uvnitř sporáku, když obal balíku nebyl viditelně poškozen. To, že je taška vidět z venčí věděli jen pracovníci Okay a Geis. Já tedy ne! Kdybych věděl, že je nahoře tak to jednoduše nepřevezmu. Oni mi však jen odpověděli, že opět nemohou vyhovět mé žádosti a navíc si v žádném případě nemyslí, že bych o nedodané tašce lhal a že nemají nejmenší důvod mi nevěřit! Toto už bylo nad mé chápání!! Věří Geis i mě. Tak kdy a kde se ta brašna ztratila??? Kdo ji ukradnul? Mě osobně 169,-kč nezruinuje, ale co vím, že už v tomto obchodě NIKDY NENAKOUPÍM!!

    #33883
    admin
    Správce

    No a to ještě počkej, co si užiješ s „českou“ Morou 🙂

    #33884
    admin
    Správce

    Nejlepší je nakupovat na internetu

    #33885
    admin
    Správce

    Jak co.

    #33886
    admin
    Správce

    Dobrý den v roce 2014 jsem si v okey koila napařovací žehličku a začala čím dál tím hůř žeklit prostě špatně napařovala ještě jsem si připlatila bleskovou výměnu a nakonec dnes už jsem tam byla po 3 a bleskovou výměnu mi neudělali že ji zapojili a že napařuje ale měli jí nechat aspon hodinu zapnutou a hlavně sní žehlit a tak mi řekli že mi výměnu neudělají že prý by nesměla vůbec fungovat a už ani nevím jak mám reagovat a hlavně na koho se obrátit .Ví někdo jak mi poradit a nebo co mám dělat:-( .Děkuju

    #33887
    admin
    Správce

    Dobrý den v roce 2014 jsem si v okey kopila napařovací žehličku a začala čím dál tím hůř žeklit prostě špatně napařovala ,ještě jsem si připlatila bleskovou výměnu 59kč 🙁 a nakonec dnes už jsem tam byla po 3 a bleskovou výměnu mi neudělali, že ji zapojili a že napařuje ,ale měli jí nechat aspon hodinu zapnutou a hlavně sní žehlit, a tak mi řekli že mi výměnu neudělají že prý by nesměla vůbec fungovat, a už ani nevím jak mám reagovat a hlavně na koho se obrátit .Ví někdo jak mi poradit a nebo co mám dělat .Děkuju

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 16. až 30. (celkem z 57)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.