OKAY Elektrospotřebiče

Úvodní stránka Fóra Elektronika OKAY Elektrospotřebiče

  • Toto téma obsahuje celkem 56 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna proběhla před 2 roky a 9 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 57)
  • Autor
    Příspěvky
  • #33859
    admin
    Správce

    Co si myslíte o garanci 30 dnů
    Mě třeba dost pomohly stránky http://www.okay-elektrospotrebice.nazory.cz
    Ušetřil jsemdíky tomu 2700,-:))

    #18068
    admin
    Správce
    #33860
    admin
    Správce

    mam problem s nastavením zvuku muže mi někdo prosím poradit??

    #33861
    admin
    Správce

    Jak jste je ušetřil?Můžete to napsat?

    #33862
    admin
    Správce

    Garance vráceni peněž 30 dnů asi zjevně nefunguje. po 14 dnech jsem šla mp3 přehlávač vrátil, jelikož přestal uplně fungovat tak mi paní v prodejně OKAY dala přístroj nový v „rámci garnance vrácení peněz“. na účtěnku zapsala datum výměny přístroje a na dotaz zda od toho datume běží také 30 dnů na tento nový přístroj řekla ano. po dalších 3 týdnech se přístroj nepravidelně sám restartoval. po příchodu do prodejny mi bylo řečeno,že nárok na vrácení penez nemám, co vůbec vlastně chci, však 30 dnů je již dávno pryč. ačkoliv nový přístroj jsem měla teprvě 3 týdny. po dlouhém rozhovoru mi bylo řečeno, že mi prodávající řekla nepravdivou informaci a jediné co pro mě mohou udělat tak „budou tak laskaví“ a pošlou přístroj na reklamaci. takže místo 30 dnů jsem jedinou službu od daného obchodu dostala takovou, že byly tak „ochotní“ příjmou přístroj na reklamaci.

    #33863
    admin
    Správce

    To je prodejcům podobné všichni stejní, co čekáte, zajímavý človek(zákazník) je jen než složí peníz 😀

    #33864
    admin
    Správce

    OKAY drahý a nesolidní obchod!!!
    NEDOPORUČUJI!!!
    A kdo doporučuje, ať se laskavě naučí nakupovat levně a necpe peníze vyžírkům!
    Jinak se v téhle pomatené republice lépe mít nebudeme.
    V Rakousku si takhle vyskakovat a prodávat předražené zboží nemohou dovolit.
    Tak proč to dělají tady v ČR.

    #33865
    admin
    Správce

    V Okayi jsem pracoval 5 let. Co píšete výše je absolutní pravda. Bohužel se to děje nejen tam, ale i v jiných elektrech. Přímo v Okayi se dělaly velká zvěrstva. Jedna rada nadevše: vždy, ale opravdu vždy si kupujte originál zabalený výrobek!!!!!!!!!

    #33867
    admin
    Správce

    Ano aj v slovenskem okayi sa deju zverstva.. okrem toho ze sa tu predavaju uz vratene vyrobky ci uz v 30 dnovej garancii alebo vyrobky ktore boli pokazene.. napr. televizory ktore boli poslane do servisu a po opraveni znova vystavene a predavane ako nove.. vela ludi si takto uz pouzite televizori pokupovalo. nehovoriac o kazdom tovare ktory sa vrati a je funkcny /30dnova garancia/ je nasledne vystaveny a predavany ako novy. kazdy den sa vracali minimalne 4 veci vramci 30 dnovky.. o nefunkcnych alebo nekompletnych vyrobkoch ani nehovorim :S 8-0 PREC OD TEJTO FIRMY NADALEKO!

    #33868
    admin
    Správce

    Musím varovat.
    Telefon vystavený za vitrínou nejsou ochotní/schopni zapnout.Odkazují se na možnost 14 dní vrátit zboží bez udání důvodu.To je ovšem jenom lež.Telefon začal po pár dnech přestal fungovat,vadná display a asi i elektronika.Při snaze ho vrátit nevracejí ihned peníze,ale pouze běží jinak pojmenovaná reklamace….
    Rozhodně nic nekupovat.

    #33866
    admin
    Správce

    Zřejmě to bude pravda. Občas jsem u nich něco zakoupil, ale spíše drobnější elektro. U nás ve městě teď mají novou pobočku a proto budou přijímat nové zaměstnance, chtěl jsem se tedy zeptat, zda nemáte někdo zkušenost s jejich program program i-Akademie Okay viz. např. http://www.vyprodejelektra.cz/elektro-okay/ . Na jak dlouho to je? Nebo je to čistě online forma přípravy? Předem díky za odpověd.(^)

    #33869
    admin
    Správce

    Elektro okay je jedna velka hamba na SLOVENSKU!CO MYSLITE,PRECO STALE HLADAJU NOVYCH PRACOVNIKOV?CLOVEK TAM NEVYDRZI PRACOVAT!!SAME INTRIGY,KLAMSTVA A NEKVALITNE VYROBKY!PREDAVAC DIV,ZE SA VAM NESTRCI DO ZADKU,CO V ZIADNOM ELEKTRE NEROBIA A JE TO VELMI NEPRIJEMNE!!!JA BY SOM TAM NEKUPILA ANI BATERKU DO HODINIEK!LUTO MI JE ZAMESTNANCOV LEBO JE TO NAJZAKERNEJSI KOLEKTIV AKY SOM KEDY SPOZNALA!

    #33870
    admin
    Správce

    ja mam to super šteští že u každé reklamace je se mnou mámá. jinak bych byl asi taky nasranej. V reklamacích je přece jenom lepší „nežnější pohlaví“.. 😀

    #33871
    admin
    Správce

    NO, slečno,si pletete pojmy s dojmy…garance vrácení peněz funguje tak, že ten výrobek musí být nepoškozenýa v původním obalu,a hlavně NEROZBITY, to co píšete vy, je věc…na reklamaci(to nemá s garancí vrácení peněz nic společnýho). Takže ta první paní vám každopádně dala mylnou info.Respektive máte nárok pokud se ta věc rozbije(posoudí servis)do půl roku od koupi na výměnu za nový kus.. Ale neplette sem garanci vrácení zboží, to s vaším případem nemá absolutně nic společnýho. A speciélně ženy toto nějak obtížně chápou, zřejmě třeba na tomhle je jasně vidět vyšší ženské přirozené IQ..:)

    #33872
    admin
    Správce

    Nedoporučuji Také ! Zaplatil jsem kartou za zboží, obchod po platbě stornovali a peníze nevrátiliu. Lhali, že je nemají ! Až po podání trestního oznámení je honem vrátili ! A mail, který jsem jim poskytl mi „zapráskali“ jejich reklamama ! Omluva za něco ? Žádná. Zlodějina, podvod celé toto elektro ! Ruce od nich hooodnbě pryč,.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 57)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.