Ignác Franek a Ludmila Řezáčová – VAROVÁNÍ
Úvodní stránka › Fóra › Okna a dveře › Ignác Franek a Ludmila Řezáčová – VAROVÁNÍ
- Toto téma obsahuje celkem 7,772 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna proběhla před 3 roky a 2 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
22. 10. 2010 v 8:46 #45509adminSprávce
Že dnes mají vaši klienti vše v pořádku je jedině dobře. K tomu jste se ostatně zavázali smlouvou o dílo a inkasovali jste za to platbu.
Jistě však tito klienti nepopřou fakt, že Vás nejméně dva měsíce urgovali o odstranění závad, jak ostatně uvedli v předmětném dotazu.Vy jste zkrátka dodnes nepochopili, že máte na vyřízení reklamace i s odstraněním závady 30 dní.
11. 11. 2010 v 19:37 #45510adminSprávceTak ono je jasné z IP adresy, že je to zase jeden z té firmy, který psal příspěvek víše 🙂 takže žádná paní, žádné reference, ale jen lhaní samotné firmy (_)(_)(_)
16. 11. 2010 v 12:56 #45511adminSprávceTaké jsem si všimla, že je IP adresa stejná. Také naprosto otřesný slovosled je přesně ve stylu paní Řezáčové, která mě v jednom z e-mailů ubezpečila, že měla z češtiny vždy jedničku.
Co by asi řekly firma Sulko a Slovaktual, že je takhle veřejně pomlouvá konkurenční firma?
Napíšu jim tedy odkaz na tyto stránky , aby jim paní Řezáčová mohla vysvětlit, proč o nich nemůže říct nic dobrého.24. 11. 2010 v 8:09 #45512adminSprávceod paní řezáčové a pana franka raději dál, jen slibují a smrdí korunou, takový rádoby podnokatelé.I já čekám cca 2 roky na zaplacení….(_)(_)(_)
7. 12. 2010 v 10:28 #45513adminSprávceTak to jsme 2. Já už jsem se s těmi penězi rozloučil, protože pořád se dohadovat s takovými podvodníky mě fakt nebaví. Beru to jako zkušenost, že už nikdy nic bez předem podepsané smlouvy. Pan Franek už v tom umí chodit až moc dobře a jeho taktika nejlepší obrana je boj je fakt obdivuhodná. Zatím jsem neměl jedinou reklamaci jen na zakázce namontované pro pana Franka. Pane Franek nezamyslel jste se, že tam trochu lítá vina i Vámi nabízených materiálů? Nebo jak si vzpomínám, když jsem byl u Vás poprvé a na štěrku před domem se válelo okna na štěrku? Takovýhle člověk mě pak bude obviňovat, že jsem poškrábal okno, když on k tomu nemá žádný vztah a je mu úplně jedno jak se s těmi okny zachází. Jen aby z toho byly prachy… Parapety taky suprové. Ještě než je namontujete už se z nich loupe folie s dekorem. Pane Franek uvědomte si ještě jednu věc! Že ta zakázka ve Vrchlabí byla proměřená většina oken až o 3cm na výšku a mi jsme Vás tam tahaly z průseru zrovna tak s těmi krátkými parapety a vy se zachováte jako Svině a nedáte nám za to ani korunu……. Proto říkám lidi ruce pryč od Těchto dvou podnikatelíčků. Jo a děkuji za fotky, ale nemusel jste si plácat s barvou. Přece jste si nemysle, že tam pojedu ještě něco upravovat :-). Mě by jen potěšilo aby tam ty okna vypadly a vy jste je musel nechat namontovat zpět a hlavně aby Vám každý řek, že Vám to montovat nebude, protože Vás zná a Vy jste to musel jet dělat sám. Třeba by jste se s těmi okny konečně alespoň trochu seznámil.
30. 12. 2010 v 10:23 #45514adminSprávcePane Sedlák,jste výborný spisovatel.Do e-mailu a na diskuse jste rodilý mluvčí.My za práci nedlužíme nikomu ,kdo dokončil práci v pořádku.Zákazník z Vrchlabí s prací spokojen není.Od nás dostane zaplacenóu montáž ,zednické práce až budou opravené.Dle informací máte nespokojených zákazníků s vaší prací více.Vzpomeňte si ,sám jste nám je popisoval.Pan Franek dělá svoji práci dobře,jen ti pravý montážníci a zedníci se hledají těžko.Právě vy vidíte jen ty peníze ,ne toho spokojeného zákazníka.Poslali jsme vám reklamaci doporučenou poštou ,měl jste na to 30 dnů. Je to jen na vás.
30. 12. 2010 v 18:12 #45515adminSprávcePane Franku a paní Řezáčová, asi byste se místo samochvály měli na tomto diskuzním fóru pochlubit, že ČOI UZNALA MOJI STÍŽNOST JAKO OPRÁVNĚNOU, takže vás odměnila SANKCÍ, na což mám jejich písemné vyjádření. Reklamaci jste zkrátka nevyřídili, jak vám ukládá zákon.
Slíbili jste jim již v říjnu, že se mi písemně ozvete, ale dodnes nic.Sdružení pro ochranu spotřebitele jste totéž slíbili již v září, ale zase jste lhali.
MÁM TEDY NĚKOLIK NA SOBĚ NEZÁVISLÝCH SVĚDKŮ, ŽE ABSOLUTNĚ NEPLNÍTE VAŠE SLIBY.
UPŘÍMNĚ LITUJI KAŽDÉHO, KDO NA VAŠE ŘEČIČKY V BUDOUCNU NALETÍ.
3. 1. 2011 v 20:28 #45516adminSprávcePaní Kleinová,zřejmě se moc dobře bavíte ve vaší pracovní době.ČOI nám poskytla několik rad.Měla byste zde také napsat ,že jste po nás požadovala vrátit peníze s tím ,že si balk. sestavu ponecháte.ČOI kroutila hlavou .Když jdete reklamovat obuv do obchodu ,tak vám určitě obuv nenechají ,když vám vrací peníze.Tak si udělejte v hlavě pořádek co vlastně chcete.Odstranit závadu nebo vrátit peníze a nám předat výrobek!!!!!!!!!
A poučte své členy rodiny jak se mají chovat k výrobkům jako jsou plastová okna.4. 1. 2011 v 11:56 #45517adminSprávceTakže, zase lžete a jenom mlžíte! Sestavu jsem vám samozřejmě vrátit chtěla, ale za podmínky, že si ji sami demontujete a uvedete vše do původního stavu, na což mám ze zákona nárok. Podmínky jsem vám jasně napsala, ale vy jste na ně ani neodpověděli. To zaprvé.
Na rozdíl od vás mohu každé mé tvrzení písemně doložit, a to včetně vámi dvěma podepsaných doručenek. To zadruhé.
Vy jste si to ale zřejmě představovali tak, že vám sestavu nechám demontovat jinou firmou, kterou za to zaplatím a ještě vám ji předám společně s mašličkou.
Jenže tak to nefunguje, když něco zmršíte, tak to také musíte napravit, ale to se vám očividně a navíc zcela prokazatelně nechce.4. 1. 2011 v 12:15 #45518adminSprávceCo se týká řemeslníků, které zaměstnáváte, u nás práci zcela pokazil bratr pana Franka.
Zaměstnávat rodinné příslušníky bez patřičné kvalifikace se zkrátka nevyplácí. No jo, ale když jsou tak levní, že.
Kdybyste totiž najali opravdové machry, museli byste je patřičně zaplatil !5. 1. 2011 v 16:36 #45519adminSprávceNa radu právníka jsem zaslala odkaz na toto fórum na ČOI, aby měla možnost vyjádřit se k tvrzení pana Franka a paní Řezáčové o tom, že jim poskytli rady a kroutili hlavou nad mými požadavky.
Já osobně považuji toto tvrzení za naprosto nehorázné a nevěřím mu ani za mák.
7. 1. 2011 v 1:00 #45520adminSprávcePaní Kleinová,
vy jste chtěla vrátit peníze a ponechat si sestavu,Jak můžeme dát něco do původního stavu ,když původní okna jsou na skládce? Nad tímto dotyční lidé kroutili hlavou. ODMÍTÁTE KOMUNIKOVAT ,VYPÍNÁTE TELEFONY A KDYŽ HO ZVEDNETE TAK HO HNED VYPNETE.Když se u vás měla konat výměna výrobku ,tak jste to odmítla.A nyní si budete vymýšlet!Myslíte s,i že nemáme nic jiného na práci než se zabývat s tím ,jak vy se bavíte na úkor firmy?
Ve vašem případě byl zásah třetí osoby.9. 1. 2011 v 9:00 #45521adminSprávceA o koho pak se jedná ? Když se vám dluží ,měli by jste se alespoň podepsat! Nebo je to zase jen výmysl……………………
11. 1. 2011 v 9:49 #45522adminSprávceJe s podivem, jak dokážete překrucovat fakta a ještě to klidně zveřejníte, přičemž si vůbec neuvědomujete možnost případných následků.
Myslím, že by nebylo od věci, abyste se oba dva dali vyšetřit na psychiatrii pro patologické lhaní a sebeklamy, kterými zřejmě trpíte.
Hlavně s ním proberte vaší utkvělou představu o tom, že vlastníte fungující firmu s dobrým jménem.Žádný rozumně uvažující dospělý člověk by totiž nemohl používat tak dětinské výmluvy jako vy.
Své tvrzení o tom, jak mi voláte a já vám to pokládám „jistě“ můžete doložit výpisem hovorů, ze kterýho bude jasně patrná i jejich délka. Stejně tak já mohu doložit kolikrát jsem volala vám. Zajímavý je především časový horizont a počet hovorů na můj účet před tím, než jsem začala věc řešit formou odstoupení od smlouvy.
27. 1. 2011 v 9:15 #45523adminSprávceno ono většinou bývá že ten kdo je v postavení podnikatele je zákonitě ten zlý, bohužel občas stačí narazit na b**ce který to doma pošteluje sám a pak si s tím neví rady a hodí to na firmu. Tím se jí nezastávám, jen to tak vidím z vlastní zkušenosti.
-
AutorPříspěvky
- Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.